استراتژی UN-Water 2030 :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




استراتژی UN-Water 2030


استراتژی UN-Water 2030 بر سرعت بخشیدن به پیشرفت به سمت SDG 6 متمرکز شده است اقدامات هماهنگ برای مقابله با پیچیدگی و بزرگی چالش های آب و فاضلاب به سرعت مورد نیاز است.

استراتژی UN-Water 2030 نمایانگر روشی جمعی برای مقابله با چالش های آب و فاضلاب در طی یک دوره ده ساله با تمرکز، اضطراری =، اثربخشی و انسجام لازم است.


از آنجا که استراتژی 2030 سازمان ملل متحد را به تاریخ مورد نظر برای برنامه 2030 می بردT تمرکز آن بر تسریع پیشرفت به سمت اهداف اهداف توسعه پایدار SDG 6 است که در آغاز دوره استراتژی 2030 بصورت هشدار دهنده ای خاموش هستند. پیگیری، و همچنین سایر اهداف مرتبط جهانی. بنابراین، چارچوب شتاب جهانی SDG 6، که در سال 2020 به عنوان بخشی از دهه اقدام برای تحقق اهداف توسعه پایدار تا سال 20302 آغاز شد، یک عنصر اصلی استراتژی 2030 است.


استراتژی 2030 بر اساس استراتژی سازمان ملل متحد-آب 2014-2020، شرایط مرجع و دستورالعمل، و بررسی خارجی سازمان ملل متحد آب 2018 2018 ساخته شده است. این مجموعه بطور جمعی از طریق یک فرآیند مشاوره از جمله اعضای سازمان ملل متحد آب، آب، شرکا و آژانس های پشتیبانی خارجی تهیه شده است.


سند استراتژی 2030 چشم انداز، ماموریت و سه خط کار سازمان ملل را ارائه می دهد و یک تئوری تغییر را تشریح می کند که از طریق آن سازمان ملل متحد می تواند پتانسیل های خود را طی مدت ده ساله کاملاً تحقق بخشد. سرانجام، نحوه موفقیت موفقیت جمعی برای سازمان ملل متحد در سال 2030 به چشم می خورد.


دانلود فایل استراتژی UN-Water 2030












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools