تغییرات آب و هوا و آب - داستانی از دانمارک :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




تغییرات آب و هوا و آب - داستانی از دانمارک


آب در قلب بحران آب و هوا قرار دارد

تغییرات آب و هوا چالش های بزرگی را برای بخش آب به وجود می آورد زیرا آب کمبود، غیرقابل پیش بینی تر، آلوده تر یا همه موارد فوق خواهد شد. کار ما برای تأمین سازگاری کافی با تغییرات آب و هوایی بسیار مهم است اما باید در زمان مناسب انتخاب های مناسب را انجام دهیم. "ما نمی توانیم صبر کنیم" و "هرکسی نقش ایفا کند" - این دو جمله از جمله پیام های اصلی سازمان ملل متحد واتر برای روز جهانی آب در 22 مارس امسال است و آنها منعکس کننده بحث و گفتگو در بخش آب دانمارک هستند.


در سال 2019، دانمارک نزدیک به بارندگی رکورددار بود و در سرتاسر کشور، با افزایش سطح آبهای زیرزمینی با چالش هایی روبرو هستیم. ما شاهد بارندگی شدیدتر هستیم و می دانیم که افزایش سطح آب دریا با میانگین 70 سانتی متر در دانمارک پیش می رود. این مسئله همه ما را به چالش می کشد اما مهمترین شهرها نیست، جایی که بسیاری از مردم، جاده ها و مناطق آسفالته هنگام ورود آب به داخل شهر، تأثیر آن را احساس می کنند.


آب تهدیدی است که تعداد بسیار کمی از آن زیاد باشد. به همین دلیل، اکنون باید شروع به سازگاری با تغییرات آب و هوایی کنیم و راهی برای زندگی بیشتر با آب در شهرهای خود بیابیم. هر چه بیشتر منتظر بمانیم، برای همه ما گران تر خواهد شد که راه حل های کارآمد و سازگار با تغییرات آب و هوایی را به روشهای مناسب تهیه کنیم.


همه نقش دارند

آب یک منبع با ارزش با پتانسیل ایجاد و تفریح ​​شهرهای قابل زندگی با کیفیت عالی زندگی است. این امر در کپنهاگ، اهروس، اودنسه، ویبورگ و بسیاری دیگر از شهرهای دانمارک قابل مشاهده است که آب و راه حل های سازگار با تغییر اوضاع با ساخت پارک های جدید، زمین های بازی و مناطق سبز دست به دست می شوند و هم کیفیت زندگی و هم ارزش شهری را به طور گسترده ای افزایش می دهند. .


وقتی تغییرات آب و هوا و شهرنشینی آب را به سطح شهری می رساند، ما باید همه را در بحث در مورد بهترین راه حل ها قرار دهیم. متخصصان آب باید در شهرها با برنامه ریزان، توسعه دهندگان و تصمیم گیران در شهرها ملاقات کنند تا بتوانند راهکارهایی را در حوزه ها و مرزهای اداری ارائه دهند.


ما همچنین باید شهروندان محلی را در بحث ها درگیر کنیم. برای استفاده از اصول IWA برای شهرهای Wise Wise، ما نیاز به ایجاد جوامع عاقلانه داریم و این به شهروندان باهوش نیاز دارد که بتوانند برنامه ریزی و طراحی شهری را انجام دهند. آنها باید خطرات و فرصت ها را درک کنند و ما باید بتوانیم به آنها اعتماد کنیم تا در صورت لزوم رفتار خود را تطبیق دهیم.


 اعتبار عکس - حالت سبز. همسایگی انعطاف پذیر آب و هوا: این محله مقاوم به آب و هوا اولین منطقه کپنهاگ است که با تغییرات آب و هوا سازگار است. شهر کپنهاگ روشها و تخصصهایی را که بقیه شهرداریها - در طول 20 سال آینده - در آینده علیه ضد باران شدید و ریزشهای شدید باران مقاوم هستند، در دست دارد.


کمک به دیدار با SDG ها در سال 2030

اگر ما بتوانیم همه ذینفعان را در بحث ها درگیر کنیم و راه حل های بهینه را توسعه دهیم، این نیز می تواند در تحقق اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد در زمینه تحویل شهرهای زنده زنده هوشمند نقش بسزایی داشته باشد.


چگونه می توان راه حل های یکپارچه، مشارکت همه ذینفعان و حرفه ها و احترام به مرزهای طبیعی در شرایطی که ما نیز با محدودیت های فنی، سازمانی، مالی و زمانی روبرو هستیم، ایجاد کرد؟ این یک بحث مهم برای همه ما است. ما باید این بحث را اکنون شروع کنیم و به کنگره و نمایشگاه جهانی آب IWA 2020 در کپنهاگ 18 تا 23 اکتبر ادامه دهیم، جایی که ما مشتاقانه منتظر هستیم تا با شما در کارگاه ها، جلسات و انجمن های مختلف شرکت کنیم. همه ما نقشی داریم که باید بازی کنیم.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools