انتقال به آب و هوای هوشمند در شهرها :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




انتقال به آب و هوای هوشمند در شهرها


شرکت های بزرگ با مشاهده اولین تأثیرات تغییرات آب و هوایی بر عملکرد خود شروع به انطباق می کنند ... اما بسیاری از افراد احساس اضطرار نمی کنند تا با کاهش انتشار خود به کاهش میزان این تغییر کمک کنند. بسیاری از ما احساس می کنیم محکوم به سازگاری هستیم و توان مقابله با منبع مشکل را نداریم، زیرا به نظر می رسد اقدامات تخفیف بالقوه ما یک قطره است و تحت محدودیت های اقتصادی و زمانی که بر ما حاکم است، همچنان با اولویت پایین عقب رانده می شویم. برنامه ریزی.


همه ما با اولویت کار می کنیم. اگر هواپیما به دلیل کمبود سوخت در حال سقوط است، مهندسان وقت خود را صرف مهندسی مصرف سوخت نمی کنند، بلکه بیشتر به توصیه خلبان برای ادامه پرواز هواپیما می پردازند.


این رفتار طبیعی مسئله عدم اقدام آب و هوا برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای جهانی بوده است و امروزه شرکت های آب و فاضلاب خود را در این سناریو می بینند: مقابله با موارد ضروری. هرچه نیازهای سازگاری برای حفظ سطح خدمات فوریت بیشتری پیدا کند، پهنای باند کمتری را برای شرکت های بزرگ در تلاش برای کاهش استفاده می کنند.


ما این را قبلاً مشاهده کرده ایم. بعنوان مثال، با کمبود آب، ممکن است یک شرکت فوری در آن فوراً کارخانه های آب شیرین کن عظیم ایجاد کند بدون اینکه مصرف و تلفات آن به شدت تهاجمی باشد. اگر زمان بیشتری داشت، ممکن بود برای اولین بار مصرف و تلفات را برای چند سال کاهش داده و نیاز به شیر آب برای نیروگاه کوچکتر با انرژی کم را دوباره ارزیابی کند ...


شرکت های بزرگ برای بهینه سازی خروجی هایی که موظف به ارائه آنها هستند، گزینه هایی را انتخاب می کنند.


اکنون ممکن است تعجب کنید: آیا اگر این برنامه از میزان کربن خود کم کند، آیا واقعا مهم است، آیا این یک تغییر دهنده در تلاش برای کاهش است؟


میزان انتشار از آب شهری بسته به مخلوط انرژی کشور و نوع تصفیه، کارایی و توانایی کشور در تولید انرژی یا سایر منابع، از کمتر از 1٪ تا چند درصد انتشار ملی را نشان می دهد.


بنابراین ممکن است در واقع به نظر می رسد یک قطره در یک سطل وجود دارد ... با این حال، اگر سه شرکت آب و برق قدرت داشته باشند می توانند به سه دلیل کاتالیزور کاهش گازهای گلخانه ای محلی باشند:


آنها با مشارکت بسیاری از ذینفعان شهری و مصرف کنندگان آنها که همچنین پتانسیل کمی اما قابل توجهی برای کاهش انتشار دارند، کار می کنند.

اگر این به عنوان یک هدف برای آنها تعیین شود، آنها می توانند میزان انتشار خود را در برخی موارد تا خنثی کاهش دهند.

هزینه های اضافی برای انجام این کار زیاد زیاد نیست و در برخی موارد بازگشت سرمایه وجود دارد ... همچنین این امر دریچه دسترسی به بودجه بین المللی آب و هوا را باز می کند.

تاسیسات برق می توانند عامل کاهش شتاب انتشار گازهای گلخانه ای باشند. این انتخابی است که چند کشور قبلاً انجام داده اند، اما این سیاره به خیلی بیشتر احتیاج دارد! به عنوان مثال، اردن آب شهری را در مشارکتهای ملی تعیین شده خود در کاهش گازهای گلخانه ای جهانی قرار داده است. یا دانمارک هدف خنثی سازی کربن را برای تمام تاسیسات آب شهری آنها تعیین کرده است.


جامعه ما، سیاره ما، در مقابله با نحوه مقابله با تغییرات آب و هوایی قرار دارد: ما یا به شدت با کاهش میزان انتشار گازهای گلخانه ای جهانی، که نیاز به استفاده از هر فرصتی برای کاهش دارد، کاهش می یابیم، یا ما همچنان احساس محکومیت و ناتوانی در کاهش فشار انتشار گازهای گلخانه ای، و ما می پذیریم که ما به عنوان یک جامعه جهانی، زندگی را از دست خواهیم داد، کیفیت بسیاری از زندگی را از دست خواهیم داد و میلیاردها دلار صرف حفاظت و ترمیم از خسارات خواهیم کرد.


همانطور که هنک اووینک دوست دارد بگوید «بسیاری می گویند تجارت به طور معمول، کافی نیست، اما در واقع تجارت به طور معمول کشنده است! »


شرکتهای شرکتی هنگامی که دارایی خود را برنامه ریزی می کنند با انتخاب هایی روبرو هستند در سیستم های فاضلاب، آنها می توانند با مجموعه ای از راه حل ها که از انرژی متداول و روش های فشرده سازی بتن گرفته تا رویکرد کارخانه منابع استفاده می کنند، در صورت لزوم از راه حل های مبتنی بر طبیعت استفاده کنند. در صورت تأمین آب، آنها می توانند آب را از دورتر انتقال دهند، یا تلفات و مصرف را کاهش دهند، برای درمان های دقیق تر برنامه ریزی کنند، یا از حوضه های آبریز محافظت کنند تا کیفیت منبع طولانی مدت را بهبود بخشند ...


چه چیزی تعادل را به سمت محلول های کم کربن سوق می دهد؟


تاسیساتی که دارای چشم انداز و دانش در مورد امکان پذیر هستند. IWA، از طریق ابتکار برنامه های هوشمند آب و هوایی، در حال راه اندازی چند کارگروه برای پشتیبانی برنامه های کاربردی در این زمینه است.

مقررات و سیاست های ملی، سیاست ها و مشارکت های سطح شهر که به این شرکت الزام می کند علاوه بر مأموریت خود برای حفاظت از سلامتی و محیط زیست، انتشار گازهای گلخانه ای را نیز کاهش دهد.

م Instسسات بین المللی از جمله صندوق های اقلیمی که با راهنمایی روشن خدمات را پشتیبانی می کنند.

با شروع تغییرات، سازگاری اتفاق می افتد، اما اگر "فوراً" مجبور شویم به جای برنامه ریزی برای سازگاری طولانی مدت خود، تعدیل را به خطر بیندازیم.


تخفیف فقط می تواند نتیجه یک تلاش جمعی باشد و بنابراین باید یک وظیفه اجباری باشد، زیرا در غیر اینصورت شرکتهای جداگانه این اولویت را نخواهند داشت.


مشابه آنچه در این مدت COVID تجربه کرده ایم - حبس اجباری همراه با رفتارهای فردی با رعایت دستورالعمل ها منجر به کاهش اپیدمی به یک سطح قابل کنترل می شود. به محض اینکه قوانین حبس برداشته شد، بسیاری از مردم دیگر مراقب تفکر خود نبودند قرار نبود رفتار فردی تفاوتی ایجاد کند. و اکنون دوباره شاهد افزایش قابل توجه ویروس هستیم ...


تحریک تغییرات فردی بسیار دشوار است و درک اینکه هر یک سهمی ناچیز در یک هدف جمعی دارند. این به رهبران بصیر، افراد و شرکتهایی که توانایی اجرای آنها را دارند و راهنمایی و پشتیبانی مالی کافی نیاز دارد. بیایید هر یک مسئولیت های خود را بپذیریم!













نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools