استفاده از دستور Copy to Coverage در SMS :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




استفاده از دستور Copy to Coverage در SMS


در مدل SMS، پس از صرف وقت برای ایجاد قوس، چند ضلعی یا مجموعه ای از نقاط مناسب در پوشش نقشه، ممکن است دریابید که به آن ویژگی شی اضافه شده در سایر پوشش ها نیاز دارید. بازآفرینی شی feature یک ویژگی به صورت دستی می تواند بسیار وقت گیر باشد. خوشبختانه با انتشار SMS 13.1 beta، اکنون دستور Copy to Coverage وجود دارد. دستور Copy to Coverage امکان کپی کردن اشیا feature مشخصه انتخاب شده از پوشش نقشه به دیگری را فراهم می کند. برای استفاده از دستور Copy to Coverage:

  • پوششی ایجاد کنید که شی ویژگی کپی شده را دریافت کند.
  • شی object مورد نظر یا اشیا desired مورد نظر را در پوشش نقشه انتخاب کنید.
  • راست کلیک کرده و دستور Copy to Coverage را انتخاب کنید.
  • در کادر گفتگوی Select Coverage، پوششی را انتخاب کنید که شی feature ویژگی در آن کپی شود.


هنگامی که شی ویژگی کپی شد، اگر پوشش جدید از همان نوع پوشش باشد، ویژگی ها (انواع شرایط مرزی، مقادیر مواد و غیره) که به شی در پوشش اصلی اختصاص داده شده اند، باید دوباره تعیین تکلیف شوند. در حال حاضر، ویژگی های شی object ویژگی را نمی توان هنگام کپی کردن در پوششی از همان نوع حفظ کرد.


دستور Copy to Coverage هنگامی مفید است که شما دارای پوشش زیادی با اشیا feature مشخصه مانند موارد وارد شده از یک shapefile باشید، اما فقط به یک یا دو مورد از آن ویژگی های کپی شده در پوشش جدید نیاز دارید. به عنوان مثال، یک پوشش ژنراتور مشبک با قوس هایی داشته باشید که برای شرایط مرزی به خوبی کار کند، شما می توانید فقط قوس هایی را که قصد استفاده از آن را به عنوان قوس های مرزی دارید، در یک پوشش شرایط مرزی انتخاب و کپی کنید. این فرایند سریعتر از تکثیر کل پوشش، تغییر نوع پوشش و حذف اشیا غیر ضروری است.


با استفاده از کلید shift می توانید چندین شی از همان نوع را همزمان انتخاب کنید، می توانید چندین شی را همزمان کپی کنید. در مدل SMS 13.1، همچنین می توانید از ابزار جهانی انتخاب اشیا برای انتخاب چندین ویژگی مختلف از انواع مختلف استفاده کنید که همچنین می توانند در یک پوشش جدید کپی شوند.


دانلود فیلم آموزش مدل سازی سیل با Aquaveo SMS - TUFLOW + کتاب












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools