رویداد «شکوفا» با نگاه نقش موثر زنان در مدیریت مصرف آب :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




رویداد «شکوفا» با نگاه نقش موثر زنان در مدیریت مصرف آب

اولین رویداد «شکوفا» با هدف تبیین نقش زنان در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید محصولات بر اساس توان ساخت داخل، مدیریت دارایی‌های فکری و مشارکت بانوان در توسعه فناوری، روزهای 14 و 15 دی ماه توسط پژوهشگاه نیرو و صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "ساره شفیعی" دبیر جشنواره دستاوردهای پژوهشی، فناوری و دارایی‌های فکری بانوان در حوزه آب، برق و انرژی گفت: این رویداد بر اساس ایده مطرح شده از سوی پژوهشگاه نیرو و با نگاه به نقش موثر زنان در مدیریت مصرف انرژی با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

وی به برگزاری نشست بین المللی نقش زنان در مدیریت مصرف، تقدیر از محصولات فناورانه موثر در مدیریت مصرف، جذب مشارکت سرمایه گذاران برای تولید محصولات فناورانه، انتقال تجربیات، چالش‌ها و راهکارهای توان افزایی زنان، نمایشگاه مجازی محصولات فناورانه، نقش زنان در مدیریت مالکیت فکری و تجاری‌سازی، معرفی نیازهای فناورانه، تور مجازی بازدید از شتاب‌دهنده زنان «مانا»، به عنوان برنامه‌های این رویداد اشاره کرد و گفت: رفع چالش­‌های پیش روی بانوان در تولید محصولات و فناوری‌های نوین،  شناسایی ظرفیت‌ها و توان­‌افزایی بانوان از جمله اهداف متولیان برگزاری این رویداد است.  

شفیعی تصریح کرد: شناسایی زنان توانمند در تولید محصولات فناورانه، ایفای نقش زنان در مدیریت بهینه مصرف آب، برق و انرژی و توسعه فناوری، شناسایی چالش­‌های پیش روی زنان در تولید صنعتی محصولات، بسترسازی برای تجاری­ سازی محصولات فناورانه و جذب مشارکت سرمایه‌گذاران، توان‌­افزایی زنان در مدیریت دارایی‌­های فکری از مهمترین دستاوردهای مورد انتظار در این رویداد است.

شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند با خدمات و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و پژوهشگاه نیرو در راستای کمک به تجاری‌سازی نتایج تحقیقات در حوزه محصولات فناورانه مؤثر در مدیریت مصرف و مسیر بهره‌مندی از این خدمات آشنا شوند.

علاقه‌مندان برای حضور و ثبت‌نام رایگان در این رویداد می‌توانند به آدرس https://cbd.inif.ir/-/shekofa مراجعه کنند












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools