کنفرانس بین المللی نمک زدایی و تصفیه آب در بندرعباس :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




کنفرانس بین المللی نمک زدایی و تصفیه آب در بندرعباس


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از برگزاری کنفرانس بین المللی نمک زدایی و تصفیه آب با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بندرعباس خبر داد. "امین قصمی" با بیان اینکه این کنفرانس با حضور کارشناسان داخلی و بین المللی برگزار می‌شود، افزود: این کنفرانس بهمن ماه سال جاری به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این کنفرانس و تبادل اطلاعات از طریق سایت جشنواره نام‌نویسی کنند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این کنفرانس افزود: کنفرانس نمک زدایی و تصفیه آب با هدف کم کردن تبعات اجتماعی و زیست محیطی شیرین سازی آب خلیج فارس و دریای عمان برگزار می شود که تبادل نظر متخصصان این حوزه می‌تواند در برداشت اصولی آب از دریا و حفظ محیط زیست پهنه‌های آب کمک شایانی کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: با همکاری دبیرخانه کنفرانس واقع در دانشکده امیرکبیر پردیس بندرعباس، شش تن از صاحب نظران این حوزه از کشورهای استرالیا، عمان، اسپانیا، آلمان، انگلیس و ایران سخنران ویژه این کنفرانس هستند که چند دهه تجربیات و یافته‌های خود را در زمینه شیرین‌سازی مطرح خواهند کرد.



قصمی در ادامه با اشاره به شیرین سازی آب دریا و انتقال آن به فلات مرکزی افزود: ضرورت ورود متخصصان این حوزه و استفاده از نظرات آنها بسیار حائز اهمیت است تا جایی که می‌توان با ارائه راهکارهای تخصصی ضمن استفاده از این ظرفیت، پیامدهای ناشی از شیرین سازی آب دریا را به حداقل ممکن رساند.

گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌توانند از طریق سایت دبیرخانه جشنواره به آدرس‌ www.icdwp.ir ثبت نام یا مقالات خود را ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال مقالات تا 15 دی ماه تعیین شده است.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools