بررسی یک سال دیجیتالی شدن آب :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




بررسی یک سال دیجیتالی شدن آب


این سال بی سابقه برای همه ما روشن کرده است که چه در زندگی شخصی و چه در زندگی خود به فناوری های دیجیتال وابسته هستیم. در حالی که جهان علیه همه گیری جهانی می جنگید، بسیاری از سازمان ها و دانشگاه ها برای بقا می جنگیدند، مجهز به سیستم عامل هایی مانند Zoom، Teams و Skype برای اینکه بتوانند با سهامداران اصلی، تأمین کنندگان و مشتریان در تماس باشند.


در طول سال، تمام بخشهای جامعه، از جمله صنعت آب، با وجود شرایط چالش برانگیز سعی در حفظ خدمات و عملیات کارآمد داشته اند. در همین راستا، برنامه آب دیجیتال IWA - DWP که در سال 2019 راه اندازی شد، چندین خروجی تولید کرده است که اهمیت سیستم های آبی به روز شده را که رویکردهای هوشمندانه تر را ادغام می کنند، برجسته کرده است.


در این سال، وبینارهایی مانند مدیریت خطرات ناشی از دیجیتالی شدن در بخش آب یا وبلاگ هایی مانند "حرکت به سمت تحول دیجیتال" در AMP7 به DWP کمک کرده اند تا به برخی از اهداف خود برسد. قابل ذکر است، ایجاد بستری برای متخصصان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و ارتقا leadership رهبری در انتقال به راه حل های آب دیجیتال.


هدف اصلی دیگر DWP این است که به عنوان یک کاتالیزور برای نوآوری، دانش و بهترین روش عمل کند. در نتیجه، در این سال چندین مقاله سفید منتشر شده است که مجموعه مقاله سفید دیجیتال آب را غنی کرده اند، که از سال 2019 با انتشار گزارش دیجیتال آب آغاز شد: رهبران صنعت سفر تحول را ترسیم می کنند.


کمک به این مجموعه، مقاله سفید راه حل های هوش مصنوعی برای بخش آب با هدف شناسایی مصارف عینی AI برای پرداختن به چالش های خاص در سیستم های آب در زندگی واقعی است. علاوه بر این، اهمیت آگاهی از آنچه که ما مقاله سفید را نمی دانیم برای افزایش آگاهی از بسیاری از منابع عدم اطمینان در تصمیم گیری دیجیتال منتشر شده است. در حالی که نقش ابزار دقیق در مقاله سفید تحول دیجیتال اهمیت ابزار دقیق را برای به دست آوردن داده ها و معیارهای اصلی دیجیتالی برجسته می کند.


سرانجام، متصل به شیوع COVID-19، مقاله سفید "بهبود سلامت عمومی از طریق بهداشت هوشمند و آب دیجیتال" دیدگاه هایی در مورد نقش مهم فناوری های دیجیتال برای نوآوری در بهداشت عمومی، مانند ارزش نظارت از راه دور ارائه داد. مقاله با همکاری ائتلاف هیئت مدیره توالت نوشته شده و در روز جهانی توالت راه اندازی شده است.


یکی دیگر از دستاوردهای قابل توجه سال 2020، راه اندازی مجموعه پادکست های Digital Water بود. این مجموعه از طریق مصاحبه 10 دقیقه ای با نویسندگان، نکات اصلی مقاله های منتشر شده را به نمایش گذاشته است.


به طور کلی، این یک سال پربار برای برنامه آب دیجیتال IWA بوده است. من به عنوان افسر برنامه های استراتژیک، خوش شانس بودم که در تمام این تحولات جایگاه ردیف اول را داشتم و مشتاقانه منتظر دستاوردهای جالب بعدی در سال 2021 هستم!


اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد DWP هستید، می توانید به صفحه وب ما مراجعه کنید Engage with the Digital Water Program و به گروه IWA Connect در Digital Water بپیوندید!












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools