مجموعه ابزارهای زیر مجموعه MODIS - VIIRS :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




مجموعه ابزارهای زیر مجموعه MODIS - VIIRS


ORNL DAAC همچنین چندین ابزار زیر مجموعه MODIS و VIIRS برای زیر مجموعه سازی داده ها دارد. با استفاده از ابزار جهانی زیر مجموعه، می توانید برای هر مکان روی زمین، به عنوان GeoTIFF و در قالب متن، از جمله نمودارهای سری زمانی تعاملی و موارد دیگر، یک زیر مجموعه درخواست کنید. کاربران با وارد کردن مختصات جغرافیایی سایت و محدوده اطراف آن سایت، از یک پیکسل تا 201 201 201 کیلومتر، سایتی را مشخص می کنند. از مجموعه داده های موجود، می توانید یک تاریخ مشخص کنید و سپس از MODIS Sinusoidal Projection یا Geographic Lat / Long انتخاب کنید. برای درخواست داده نیاز به ورود به سیستم Earthdata دارید.


با ابزار زیر مجموعه های ثابت، می توانید زیر مجموعه های پیش پردازش شده را برای 3000+ سایت و میدان برج شار برای اعتبارسنجی مدل ها و محصولات سنجش از دور بارگیری کنید. هدف ابزارهای زیرمجموعه سایتهای ثابت تهیه خلاصه ای از محصولات داده انتخاب شده برای انجمن برای مشخص کردن سایتهای زمینه ای است. این سایت شامل سایتهایی از شبکه ها مانند NEON، ForestGeo، PhenoCam و LTER است که برای جامعه تنوع زیستی اهمیت دارند.


با استفاده از وب سرویس، می توانید داده های زیرمجموعه (در زمان واقعی) را برای هر مکان (مکان)، دوره زمانی و منطقه به صورت برنامه نویسی با استفاده از سرویس وب REST بازیابی کنید. سرویس گیرنده وب کتابخانه و سرویس دهی به چندین زبان برنامه نویسی در دسترس هستند که امکان ادغام زیرمجموعه ها در گردش کار کاربران را فراهم می کند.



تصویر برتر: ابزار زیرمجموعه جهانی کاربران را قادر می سازد محصولات موجود را برای هر مکان روی زمین بارگیری کنند. تصویر پایین: ابزار زیر مجموعه سایت های ثابت، زیر مجموعه های مکانی را برای سایت های درست شده زمینه برای توصیف سایت و اعتبار سنجی مدل ها و محصولات سنجش از دور فراهم می کند.


مجموعه ابزارهای زیر مجموعه MODIS - VIIRS












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools