تسریع در اشتراک دانش برای رفع بحران آب :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




تسریع در اشتراک دانش برای رفع بحران آب


اطمینان از دسترسی جهانی به آب آشامیدنی سالم و خدمات بهداشتی به طور فزاینده ای چالش برانگیز است. در آینده، آب کالای کمیاب خواهد بود، که به طور بالقوه منجر به درگیری های بین المللی بیشتر در مورد دسترسی به آب می شود. این وظیفه و حتی وظیفه ما به عنوان متخصصان آب است که با تهیه راهکارهایی برای در دسترس قرار دادن آب آشامیدنی برای نسل های آینده و بهبود شرایط بهداشتی برای مردم در سراسر جهان، از این اتفاق جلوگیری کنیم.


IWA پیشروترین سازمان جهانی برای اشتراک دانش و شبکه سازی در مورد مسائل آب است. IWA هزاران متخصص و سازمان آب را نمایندگی می کند و در زمینه طیف گسترده ای از مسائل مربوط به آب تخصص کافی دارد. به همین دلیل، به نظر من، IWA بهترین موقعیت را دارد تا مسئولیت مدرن سازی و بهبود صنعت ما را بر عهده بگیرد.


به عنوان بخشی از جامعه IWA، و به عنوان رئیس گروه متخصص IWA در آمار و اقتصاد، من علاقه مند به مشارکت همکاران حرفه ای آب هستم. گروه ما طیف گسترده ای از مسائل اقتصادی را پوشش می دهد و با مدل های تأمین مالی، کارایی، قیمت گذاری و تعرفه ها، تجزیه و تحلیل هزینه، مقررات، حاکمیت، رفتار مشتری و بسیاری دیگر از مسائل اقتصادی سرو کار دارد. ما همچنین به طور منظم نظرسنجی هایی در مورد مضامین جهانی آب و موضوعات خاص ایجاد می کنیم و از این طریق تحلیل ها و آمارها را توسعه می دهیم. ما هر سال کارگاه های منطقه ای برگزار می کنیم، هر چهار سال یک کنفرانس ویژه برگزار می کنیم و هر دو سال یکبار آمار به روز شده آب را راه اندازی می کنیم، در عین حال تألیف کتاب و مقالات داریم. از طریق این کار مهم، ما در تلاشیم تا رسالت خود را به عنوان یک شریک دانش قوی در جامعه جهانی آب در مورد موضوعات اقتصادی و آماری انجام دهیم.


عضو شدن در IWA به من کمک کرده است تا با دیگر رهبران آب در سراسر جهان ارتباط برقرار کنم و بر تصمیم گیرندگان تأثیر بگذارم. من به عنوان یک همکار، این امتیاز را دارم که در یک گروه منتخب از افراد قرار بگیرم که در جستجوی توسعه جهانی عاقل از آب هستند. تجربیات من با IWA بسیار پاداش آور و غنی کننده بوده و به من این امکان را داده است که فرهنگ ها، شهرها، مردم و چالش ها و راه حل های مختلف آب را کشف کنم.


من می خواهم از این مجموعه به عنوان فرصتی استفاده کنم و از همکارانم بخواهم که در مورد روشهای تسریع دانش و اشتراک اطلاعات در بخش آب فکر کنند. یک سیستم کارآمدتر که انتقال دانش را به حداکثر می رساند می تواند تأثیر دومینو در سطح جهانی داشته باشد و به رفع بحران آب کمک کند. من از همه افراد جامعه آب می خواهم که از فرصتهای اشتراک دانش استفاده کنند، دور هم جمع شوند و با متخصصین IWA ارتباط برقرار کنند تا همه ما بتوانیم با هم مشارکت داشته و بسیاری از چالشهای جهانی آب را حل کنیم.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools