کارهای بزرگی در راستای انتقال آب صورت گرفت :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




کارهای بزرگی در راستای انتقال آب صورت گرفت

رئیس جمهور گفت: طرح‌های بزرگی که آرزوی مسئولین بود در حوزه انتقال آب صورت گرفت. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه افتتاح طرح‌های پنجاهمین هفته افتتاح طرح های بزرگ در رابطه با اهمیت پروژه های انتقال آب اظهار کرد: دوستانی به من می گفتند این طرح قابل اجرا نیست، الحمد الله این طرح به خوبی آغاز شد. 


وی ادامه داد: همان طور که مردم عزیز می دانند سه فاز خط یک این طرح را کامل افتتاح کردیم. آبی که به منطقه سیرجان می رسید ، به مس سرچشمه و اردکان یزد می رسد و  افتتاح شد.


وی تاکید کرد: این مسیر باید ادامه پیدا کند به سمت خراسان جنوبی و مشهد الرضا که خط دوم است باید برود. خط چهارم که از منطقه عمان برای سیستان و بلوچستان است هم انجام می شود و یک تحول بسیار بزرگ است.


روحانی گفت: ما امروز در ساخت پمپاژ ها خودکفا هستیم قدیم باید همه را وارد می کردیم. در شرکت های دانش بنیان کارهای بزرگی انجام گرفت. بخشی اش در زمینه پمپ های آب، گاز و نفت بوده که کار بزرگی است.


وی گفت: این طرح جزء آرزوی من و همه مسئولین از اول انقلاب بوده است. همان طور که گفته شد خط اول هر سه فازش آغاز شد.


وی ادامه داد: در دولت یازدهم و دوازدهم در آب و خاک نه یک جهش، بلکه یک انقلاب بزرگ صورت گرفت.


رئیس جمهور یادآور شد:کاری که در فلات مرکزی کشور داریم امروز انجام می دهیم تحول عظیمی در حوزه خاک و آب بود.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools