مجموعه وبینار آب و هوا :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




مجموعه وبینار آب و هوا


از ماه فوریه، تسهیلات حاکمیت آب UNDP-SIWI، مشارکت جهانی آب، اتحاد برای سازگاری آب جهانی و Cap-Net یک مجموعه 3 بخشی را در مورد آب و هوا ارائه می دهند. وبینارها نقشی را که آب باید در مشارکتهای تعیین شده ملی (NDC) تحت توافق پاریس داشته باشد، بررسی خواهند کرد.


18 فوریه: تعاملات بین آب و بخشهای مختلف. اولین وبینار ما در مورد اهمیت اطمینان از اینکه فعل و انفعالات آب در NDC آنها در نظر گرفته می شود بحث خواهیم کرد، زیرا کشورها مسیرهای توسعه را در نتیجه تأثیر Covid-19 بر امور مالی کشور، پیوندهای بین بخشی، مشاهدات تفاوت بین NDC های اول و افزایش یافته تنظیم می کنند. این یک ابزار عملی برای شناسایی آب و هوا و ارتباطات متقابل آب است.


25 فوریه: از تعهدات تا اجرا. در وبینار دوم، گفتگو با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات در تهیه اسنادی که شامل فعالیت های مرتبط با تغییرات آب و هوایی است، و همچنین آموزه های آنها از پرداختن به تعهدات موجود در دور اول NDC است.


4 مارس: بودجه آب و هوا - بررسی گزینه های تأمین اعتبار آب و آب و هوا. سومین وبینار با هدف ایجاد یادگیری اولین وبینار که سه مکانیزم اصلی تأمین مالی آب و هوا و روشهای آنها را معرفی می کند، ساخته شده است. در این جلسه تأکید بر موارد عملی تأمین مالی، کسب اعتبار، و ایجاد موارد سرمایه گذاری خوب با استفاده از مثالهایی از نهادهای موفق خواهد بود.


ثبت نام و منابع مفید برای وبینارها در اینجا موجود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با: waterandclimate@cap-net.org تماس بگیرید












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools