پیشرفت جهانی در اطمینان از آب و فاضلاب برای همه تا سال 2030 :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




پیشرفت جهانی در اطمینان از آب و فاضلاب برای همه تا سال 2030


ابتکار پایش یکپارچه سازمان ملل و آب برای SDG 6 آخرین داده های کشور، منطقه و جهان را در مورد همه شاخص های جهانی برای هدف توسعه پایدار (SDG) 6 جمع آوری کرده است، که برای اطمینان از آب و بهداشت برای همه تا سال 2030 است. در یک خلاصه جدید به روزرسانی پیشرفت، که در 4 مارس 2021 آغاز به کار می کند، این طرح جایی را که جهان عقب است و کجا تلاش های سریع نیاز دارد، مشخص می کند.


در سال 2020، طرح نظارت یکپارچه UN-Water برای SDG 6 (IMI-SDG6) آخرین داده های موجود از نزدیک به 200 کشور در مورد شاخص های جهانی SDG 6 را جمع آوری کرد که جنبه های مختلف چرخه آب از آب آشامیدنی و بهداشتی تا فاضلاب و همکاری فرامرزی


نتیجه خلاصه پیشرفت به روزرسانی 2021 در SDG 6 است، که یک تصویر واضح از پیشرفت جهانی نسبت به هر شاخص ارائه می دهد و وضعیت و روندها را در سطح منطقه و کشور تجزیه می کند.


هدف اصلی این به روز رسانی کمک به شکل گیری بحث مبتنی بر شتاب در جلسه سطح عالی آینده "اجرای اهداف و اهداف مربوط به آب دستور کار 2030" در 18 مارس 2021 است.


در پیشگفتار بروزرسانی، گیلبرت اف. هانگبو، رئیس سازمان ملل متحد در سازمان آب و رئیس صندوق بین المللی توسعه کشاورزی، گفت: "حتی قبل از حمله COVID، دنیا برای رسیدن به SDG 6 - هدف اطمینان از آب و بهداشت برای همه تا سال 2030. "


"این گزارش نشان می دهد که ما باید کارهای بسیار سریعتر انجام دهیم. اطمینان از وجود آب و بهداشت برای همه مردم، برای همه اهداف، تا سال 2030 به جامعه جهانی ضد آینده در برابر تهدیدات مختلف و متنوع کمک خواهد کرد. "


"این سند به تصمیم گیری مبتنی بر شواهد معتبر و به روز کمک خواهد کرد

برای اطمینان از بیشترین دستاوردهای ممکن بیماری همه گیر COVID-19 آسیب پذیری مشترک و سرنوشت مشترک ما را یادآوری می کند. بگذارید ما با اطمینان از آب و فاضلاب برای همه تا سال 2030 "بهتر بسازیم".


گزارش خلاصه پیشرفت 2021 UN-Water SDG 6 را از اینجا بارگیری کنید.

ضبط رویداد پرتاب را در اینجا مشاهده کنید.

به ارائه های ارائه شده در هنگام رویداد پرتاب در اینجا دسترسی پیدا کنید.

Infographics UN-Water SDG 6 خلاصه پیشرفت پیشرفت 2021.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools