افزایش ۳درجه‌ای دمای هوا در کشور نسبت به حد نرمال :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




افزایش ۳درجه‌ای دمای هوا در کشور نسبت به حد نرمال

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت هوای کشور در ماه رمضان، گفت: از ابتدای فروردین تاکنون میانگین دمای هوا در کشور حدود ۳ درجه سانتیگراد بیشتر از حد نرمال بوده است. صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه طی یک هفته اخیر دمای هوا در کشور به‌طور میانگین حدود ۲.۱ سانتیگراد نسبت به میانگین بلند مدت افزایش یافته است، اظهار کرد: به‌طور کلی از ابتدای فروردین ماه تاکنون دمای هوا در کشور حدود ۲.۸ سانتیگراد نسبت به میانگین بلند مدت بیشتر بوده است.


وی در ادامه با بیان اینکه طی هفته جاری و هفته آینده دمای هوا در کشور تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: به‌طور کلی طی روزهای پایانی فروردین ماه دمای هوا در نوار شمالی و شمال غرب کشور در حد نرمال و در جنوب و جنوب شرق بین یک تا دو درجه سانتیگراد بیشتر از نرمال خواهد بود.


ضیاییان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که دمای هوای کشور طی نیمه ابتدایی اردیبهشت ماه تعدیل و به شرایط نرمال نزدیک‌تر شود. از این‌رو انتظار می‌رود طی هفته اول اردیبهشت میانگین دمای هوا در برخی نقاط کشور ازجمله نوار شمالی حدود یک درجه کمتر از حد نرمال باشد.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: این شرایط کماکان طی هفته دوم اردیبهشت ماه برقرار خواهد بود و دمای هوا در کشور درمحدوده نرمال و در برخی نقاط از جمله شمال غرب حدود یک درجه کمتر از میانگین بلند مدت پیش‌بینی می‌شود.


به گفته وی انتظار می‌رود که طی نیمه دوم اردیبهشت ماه دمای هوا در بیشتر نقاط کشور حدود یک درجه گرمتر از حد نرمال باشد.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش‌ها در کشور به‌ویژه نوار شمالی طی اردیبهشت ماه در محدوده نرمال است، اظهارکرد: با وجود این کم بارشی در کشور جبران نخواهد شد.


به گزارش ایسنا، پیش از این احد وظیفه - رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی - در گفت و گو با ایسنا از خشکسالی شدید در بیشتر نقاط کشور خبر داده و گفته بود که آثار کم بارشی را به‌زودی روی سدها خواهیم دید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools