نخستین جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای آب و انرژی :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




نخستین جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای آب و انرژی


مهلت ارسال آثار برای نخستین جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای «آب و انرژی» تمدید شد. آخرین مهلت، 17 اردیبهشت نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های 100 ثانیه‌ای «آب و انرژی» که قرار است با همکاری یونسکو و وزارت نیرو برگزار شود، بنا به درخواست علاقه‌مندان برای ارسال آثار، تا 17 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تمدید شد.


به گزارش شبکه خبری آب ایران ،این جشنواره به میزبانی وزارت نیرو و یونسکو روز 15 ژوئن 2021 یا 25 خرداد 1400 همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست در سه حوزه‌ مستند، داستانی و انیمیشن برگزار خواهد شد.


پنج محور این جشنواره که با شعار 100 ثانیه برای آب و انرژی و با همکاری دفتر منطقه‌ای یونسکو و وزارت نیرو برگزار می‌شود، شامل «ارزش زیست‌محیطی آب و انرژی»، «ارزش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آب و انرژی»، «تغییر اقلیم، آب و انرژی»، «نقش رسانه در آموزش و مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی» و «دسترسی به آب سالم و انرژی پایدار» است.


بر این اساس، آگاهی‌‌بخشی درخصوص اهمیت مدیریت مصرف آب و انرژی در جهت حفظ محیط زیست، تبیین نقش بهره‌برداری بهینه از منابع آب و انرژی در توسعه پایدار، ترغیب جامعه به مدیریت مصرف آب و انرژی در زمان بحران‌های فراگیر، آشنایی با نحوه تولید، انتقال و توزیع انرژی و آشنایی با نحوه جمع‌آوری، استحصال، فرایند انتقال، تصفیه و توزیع آب اهداف جشنواره را شامل می‌شود.


در سه بخش مستند، داستانی و انیمیشن برای رتبه نخست، تندیس جشنواره و مبلغ 1000 دلار به بهترین فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی اختصاص یافته است.


برای رتبه دوم نیز تندیس جشنواره و مبلغ 700 دلار به فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی و برای رتبه سوم هم تندیس جشنواره و مبلغ 300 دلار به فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی در نظر گرفته شده است.


با اعلام دبیرخانه این جشنواره، علاقه‌مندان و فیلمسازان به منظور شرکت در جشنواره «آب و انرژی» تا مهلت تمدید شده 17 اردیبهشت‌ماه 1400 فرصت دارند، آثار خود را از طریق وب‌ سایت جشنواره به نشانی https://www.100-we.com/Home/HomePagePoster  ثبت کنند












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools