دکتر فیروز قاسم زاده سخنگوی صنعت آب کشور شد :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دکتر فیروز قاسم زاده سخنگوی صنعت آب کشور شد

با حکم معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا ، فیروز قاسم زاده مدیرکل دفتر اطلاعات و داده های آب کشور به عنوان سخنگوی صنعت آب کشور منصوب شد. به گزارش خبرگزاری آب ایران، فیروز قاسم زاده متولد 1365 ماکوی آذربایجان غربی و دانش آموخته دکتری سازه های آبی از دانشگاه تهران است و پیش از مدیر کلی دفتر اطلاعات و داده های آب کشور مسئولیت های مختلفی را در صنعت آب تجربه کرده است.


مشاور جوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز، عضویت در هیئت مدیره انجمن هیدرولیک ایران، مدیریت بهره برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقابی و ریاست گروه تلفیق و بیلان شرکت آب منطقه ای البرز از جمله مسئولیت های دکتر قاسم زاده بوده است.


محمد جوانبخت معاون وزیر نیرو در امور آب  و آبفا در این حکم با اشاره به اهمیت تعامل و ارتباط مستمر صنعت آب کشور  با اصحاب رسانه و ضرورت تبیین برنامه ها، فعالیت ها و پاسخگویی به افکار عمومی، فیروز قاسم زاده را به عنوان سخنگوی صنعت آب کشور و عضو کمیته اطلاع رسانی منصوب کرده است.


اعلام سیاست ها، برنامه ها و خط مشی های بخش آب کشور به صورت مستمر، هماهنگی و همکاری لازم و موثر در چارچوب نظام نامه کمیته اطلاع رسانی آب کشور با ارکان و واحدهای متولی و ذی ربط، اطلاع رسانی سریع، صحیح، دقیق و منسجم سیاست ها، برنامه ها، فعالیت ها و رویدادهای بخش آب کشور، روشنگری و شفاف سازی بهنگام در خصوص مسائل، حوادث و اتفاقات این بخش، تبیین و اطلاع رسانی شرایط برای عموم مردم به منظور مدیریت هر چه بهتر بحران های احتمالی، تعامل مستمر با اصحاب رسانه و مطبوعات، پاسخگویی به پرسش ها و افکار عمومی و تدوین و ارائه آمار و اطلاعات به روز و رسمی بخش آب کشور به رسانه های جمعی از جمله مهم ترین وظایف سخنگوی صنعت آب کشور نامبرده شده است. فیروز قاسم زاده باید با هماهنگی سایر اعضای کمیته اطلاع رسانی و زیر نظر رئیس این کمیته نسبت به انجام وظایف خود اقدام کند.


معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در این حکم دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی منابع آب ایران را موظف کرده است هماهنگی لازم را برای برقراری ارتباط اصحاب رسانه و مطبوعات با سخنگوی صنعت آب کشور انجام دهد.


منبع: خبرگزاری آب ایران












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools