دهه سازمان ملل در مورد ترمیم اکوسیستم 2021-2030 :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دهه سازمان ملل در مورد ترمیم اکوسیستم 2021-2030


در اول مارس 2019، مجمع عمومی سازمان ملل متحد از طریق قطعنامه A / RES / 73/284 ، 2021 - 2030 اعلام کرد که سازمان ملل در مورد ترمیم اکوسیستم متعهد است. این قطعنامه خواستار حمایت و مقابله با تلاش ها برای جلوگیری، متوقف کردن و معکوس سازی تخریب اکوسیستم ها در سراسر جهان و افزایش آگاهی از اهمیت احیای موفقیت آمیز اکوسیستم است.

سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد (FAO) و برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (UNEP) اکنون میزبان یک روند مشاوره آزاد برای استراتژی دهه سازمان ملل در مورد ترمیم اکوسیستم 2021-2030 است.

استراتژی Decade هدف از ایجاد فرهنگ احیاء است که در آن اقدامات اولیه ترمیم و احیای آن در سراسر سیاره، با ایجاد یک جنبش جهانی، بهبود اراده سیاسی کشورهای عضو و سایر بازیگران و ارتقاء ظرفیت برای طراحی، اجرا و پایداری طرح های ترمیم اکوسیستم است.

استراتژی سند اصلی تنظیم ساختار دهه است  از جمله اهداف و فعالیت های آن. اولین پیش نویس استراتژی از طریق یک فرایند مشاوره مفصل تهیه شده است، که شامل بیش از 50 مصاحبه با بیش از 100 مصاحبه کننده از طیف وسیعی از سوابق و همچنین مشاوره با گروه های جوانان در بیش از 19 کشور است.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools