کاوش راهکار کنترل طوفان در یک شبکه آب :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




کاوش راهکار کنترل طوفان در یک شبکه آب


برای کمک به سازمان ها با ارائه سیستم آب طوفان به عنوان یک شبکه ابزار، Esri راه حل های ArcGIS رایگان برای آب را ارائه می دهد. در اینجا مؤلفه های اصلی برای شروع کار با شبکه کمکی Stormwater با استفاده از آخرین نسخه راه حل آورده شده است:


بنیاد شبکه آب و برق Stormwater

  • از طریق این StoryMap با بنیاد شبکه کمکی Stormwater آشنا شوید.
  • با دستیابی به مستندات، با بنیاد شروع کنید. مراحل راه اندازی را از تب Get Started دنبال کنید.

این مراحل شما را از طریق نصب ابزارهای مورد نیاز برای استقرار و پیکربندی راه حل در پورتال ArcGIS Enterprise با استفاده از بسته دارایی راهنمایی می کند. این بسته دارایی، طرحواره ای را برای مؤلفه های متداول طوفان و قوانین تشخیص رفتار شبکه تعریف می کند.


همراه با بنیاد یک مدل داده های طوفان آب وجود دارد. این شبکه ابزار را پیکربندی می کند تا کلیه کلاس های ویژگی، گروه های دارایی و انواع دارایی ها، قوانین و سایر ویژگی های شبکه را برای شروع با شبکه ابزار را شامل شود. فرهنگ لغت داده ها نحوه طراحی هر کلاس از ویژگی ها را نشان می دهد، با یک مرور کلی در زمینه ها و گروه های دارایی.


ما پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از آن در زیر مجموعه ای از داده های شخصی خود، راه حل را با استفاده از داده های نمونه تعالی آزمایش کنید. به این ترتیب، ابتدا می توانید بینش در مورد راه حل و چگونگی تنظیم آن با نیازهای خاص خود را جمع آوری کنید. هنگامی که آماده استفاده از داده های خود هستید، برای کمک به این فرآیند به ابزارهای بارگیری داده نگاهی بیندازید.


ویرایشگر شبکه نرم افزار Stormwater

  • از طریق StoryMap با ویرایشگر شبکه نرم افزار Stormwater آشنا شوید.
  • با دسترسی به اسناد و مدارک، Stormwater را شروع کنید. مراحل راه اندازی را از تب Get Started دنبال کنید.

این مراحل شامل جزئیاتی در مورد چگونگی استقرار راه حل در پورتال ArcGIS Enterprise و پیکربندی نقشه ویرایشگر شبکه Stormwater برای ArcGIS Pro با قالب های ویژگی های اضافی خاص برای ایجاد دارایی های مشترک برای برنامه شما است. همچنین، در بخش Help به ویرایش نمونه های گردش کار نگاهی بیندازید.


ردیابی چیست؟

قابلیت ردیابی شبکه ابزار به شما امکان می دهد مسیرهای موجود در شبکه خود را تحلیل کنید.


بسیاری از انواع ردیابی هسته اصلی با ابزار Geoprocessing Trace ارائه شده است، از جمله Subnetwork، کنترل کننده های Subnetwork، بالادست / پایین دست، جداسازی، اتصال، حلقه ها و کوتاه ترین مسیر. ابزار ردیابی را می توان برای پاسخگویی به نیازهای تجاری خاص در طوفان تنظیم کرد.

  • یک عملیات ردیابی شبکه را با یکی از دو روش، اتصال و قابلیت عبور حرکت می کند.
  • آثار شامل سه جزء نقاط شروع، موانع، و نتایج ردیابی است.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools