مشاهده بردارها در سطح آب مدل SMS :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




مشاهده بردارها در سطح آب مدل SMS


با انتشار اس ام اس 13.1 بتا، گزینه جدیدی به برگه وکتور اضافه شده است. زبانه بردار موجود در گفتگوی گزینه های نمایش امکان مشاهده داده های برداری به عنوان فلش به عنوان نقاط داده در پروژه شما را فراهم می کند. مدل اس ام اس می تواند چگالی نحوه نمایش فلش های بردار را تغییر دهد و فلش های بردار را در یک ارتفاع ثابت نشان دهد. این گزینه جدید به شما امکان می دهد بردارهای مدل را نسبت به مجموعه داده انتخاب شده نشان دهید.


برای استفاده از این گزینه:

  • گزینه های Display را باز کنید، بردارها را روشن کنید و به برگه Vector بروید.
  • در برگه بردار کلیک کنید و مبدا را تغییر دهید تا "نسبی به داده باشد".
  • دکمه Dataset را در زیر Origin انتخاب کنید تا یک گفتگوی انتخاب کننده مورد درختواره ایجاد شود.
  • مجموعه داده ای را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.

پس از بستن گفتگوی Display Options، قادر خواهید بود بردارها را نسبت به مجموعه داده انتخاب شده مشاهده کنید. به عنوان مثال، اگر از یک مجموعه داده ارتفاع از سطح آب استفاده می کنید، می توانید بردارها را نسبت به ارتفاع سطح آب مشاهده کنید.


این گزینه برای همه ماژول هایی که امکان نمایش بردارها را دارند در دسترس است. این شامل ماژول مش 2D، ماژول شبکه دکارتی، ماژول چهارگوش و ماژول تنظیم پراکندگی است.


همچنین گزینه ای برای تعیین یک افست برای مجموعه داده انتخابی وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید جبران افقی را بر روی 1 یا 2 تنظیم کنید تا بردارها کمی بالاتر از سطح قرار گیرند. نتیجه نشان می دهد بردارهای نقشه برداری 1 یا 2 فوت از ارتفاع زمین.


این افزودنی به گزینه نمایش بردار با هر مجموعه داده در همان ماژول قابل استفاده است. بنابراین، می توان از هر مجموعه داده در ماژول مش با مش استفاده کرد، از هر مجموعه داده در ماژول پراکندگی می توان با مجموعه پراکندگی و غیره استفاده کرد.


دانلود فیلم آموزش مدل سازی سیل با Aquaveo SMS - TUFLOW + کتاب












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools