یک شبکه قدرت خود را در زمان بحران نشان می دهد :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




یک شبکه قدرت خود را در زمان بحران نشان می دهد


چگونه یک کنفرانس بین المللی و یک بیماری همه گیر جهانی باعث همکاری در شبکه های جوانان و فراتر از آن می شود. وقتی مردم چیز دیگری غیر از "به طور معمول، ما این و آن را انجام می دهیم ..." چیزهای شگفت انگیزی می توانند رخ دهند. در IWA YWP دانمارک، ما مکانی برای هر کسی که می خواهد شرکت کند، داریم و از طریق ایده ها و تعامل اعضا به طور مداوم در حال رشد و تغییر شکل هستیم. جوانان متخصص آب (YWP) از انجمن بین المللی آب (IWA) شبکه ای برای دانشجویان و افرادی است که در اوایل کار خود هستند.

این شبکه به طور رسمی در سال 2004 ایجاد شد و فصل IWA YWP دانمارک در سال 2014 تشکیل شد. ایجاد و نگهداری چنین شبکه ملی به آسانی که ممکن است به نظر نرسد، به ویژه هنگامی که تلاش های IWA YWP اغلب باید بعد از ساعت کار انجام شود و بدون آموزش قبلی در مورد چگونگی حفظ شبکه. اما این زیبایی عضو بودن است که شبکه را اداره می کند و باعث شکوفایی آن می شود.

چیزهای زیادی باید آموخته شود که در شغل روزمره شما به شما آموزش داده نمی شود - و در صورت تمایل، از حمایت YWP های دیگر IWA بسیار حمایت می کنید. شبکه YWP هم فضایی شجاعانه و ایمن برای کاوش ایده ها است و هم اگر اشتیاق به اجرای آن را دارید، مسیر فکر تا اجرا بسیار کوتاه است.

 
کنگره و نمایشظاه جهانی آب IWA - صدای بلند
در اینجا، شش سال پس از تاسیس IWA YWP دانمارک، ما 300 عضو هستیم که در سراسر کشور پخش می شوند و صدای مهمی را در بخش آب دانمارک ارائه می دهیم. آماده سازی نمایشگاه و نمایشگاه جهانی آب جهانی IWA در کپنهاگ، دانمارک، در ماه مه 2021 به عنوان یک مگافون کار کرده است که از طریق آن YWP دانمارک باعث شناخته شدن شبکه ما شده است. به همین ترتیب، این بستری بوده است که از آن جا توانسته ایم نشان دهیم که می توانیم و می توانیم جنبه های مهم، ایده های جدید و انرژی طراوت را روی میز بیاوریم.

ما فقط می توانیم ملت های دیگر را تشویق کنیم که صدای جوان را به همین ترتیب در بحث ها و ابتکارات ملی خود بگنجانند. این همکاری پیشرفته نه تنها در سطح ملی صادق است. عضویت در یک کنفرانس بین المللی با محتوای خاص YWP و همچنین YWP در برنامه و کمیته های هدایت، طبیعتاً راه را برای تعامل بین المللی بین YWP های دیگر هموار می کند.

امروز، ما به ویژه با همتایان نوردیک خود با کسانی که برای مثال در کنفرانس فعالیت هایی را برای غرفه های دانمارک و شمال اروپا برنامه ریزی می کنیم، همکاری خوبی داریم. ما همچنین در حال برنامه ریزی کارگاه های آموزشی برای این کنفرانس با IWA YWPs از فیلیپین، غنا و آفریقای جنوبی هستیم و به طور کلی پیوندهای محکم تری را با فصل های اسپانیا، کانادا و انگلیس ایجاد کرده ایم.
 

شیوع جهانی منجر به اطلاع رسانی جهانی YWP می شود
سپس Covid-19 آمد. نیازی به گفتن نیست، این نحوه عملکرد ما به عنوان یک فصل IWA YWP را تغییر داد. چگونه یک شبکه، با انرژی حاصل از تعاملات رو در رو و توسعه ایده ها، همچنان فعال و جذاب باقی می ماند؟ این س usال ما را مجبور کرده است که در مورد چگونگی برنامه ریزی و انجام رویدادها تجدید نظر کنیم. در YWP دانمارک، راه حل بیشتر محتوای آنلاین بود. آیا هنوز به طور کامل بر این مسلط هستیم؟ شاید نه، اما ما در راه هستیم!

محتوای آنلاین دارای یک اثر جانبی مثبت است - ما می توانیم رویدادهای خود را در دسترس جمعیت بین المللی IWA YWP و فراتر از آن قرار دهیم. ما قبلاً وبینارهای موفقی درباره آبهای زیرزمینی و نحوه کار در بخش آب برگزار کرده ایم - هم با شرکت کنندگان بین المللی - و هم رویدادهای آنلاین بیشتری در تابلو نقاشی وجود دارد.

همه گیری جهانی مسلماً انتقال ما را برای دستیابی به اهداف جهانی بیشتر آغاز کرده است و ما معتقدیم که برای ماندگاری اینجاست. این تحول همچنین با جهان بینی ما همراه است - مسائل جهانی نیاز به همکاری جهانی دارند که توسط ارتباطات جهانی تقویت شده است. ارتباطات، که می تواند به عنوان مثال از طریق شبکه YWP تسهیل شود.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools