نکاتی برای استفاده از ویزارد مدل سازی هیدرولوژیک WMS :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




نکاتی برای استفاده از ویزارد مدل سازی هیدرولوژیک WMS


WMS با ارائه ویزارد مدل سازی Hydrologic ایجاد مدل های هیدرولوژیک را آسان می کند. این ابزار شما را در روند تولید یک مدل هیدرولوژیکی کمک می کند. هر مرحله یکی از عناصر مورد نیاز برای یک مدل هیدرولوژیک کامل را تکمیل می کند. برای سهولت و بهره وری بیشتر از این ابزار، در اینجا چند نکته برای استفاده از ویزارد مدل سازی Hydrologic در WMS آورده شده است.


اولین نکته این است که ویزارد مدل سازی Hydrologic ماهیتی ماژولار دارد. این بدان معناست که برای ادامه کار در رابط WMS نیازی به بسته شدن ویزارد نیست، برخلاف بسیاری از پنجره ها و ابزار های دیگر در WMS. ویزارد را می توان در کنار صفحه قرار داد تا به شما امکان کار با سایر ابزارها در WMS را بدهد. این اغلب برای تنظیم قوس در پنجره Graphics یا وارد کردن داده های اضافی ضروری است. پس از انجام کارهایی که باید انجام دهید، می توانید به ویزارد مدل سازی Hydrologic بازگردید.


همچنین لازم به ذکر است که Hydrologic Modeling Wizard تغییرات را هنگام کار در آن پیگیری می کند. بنابراین اگر به طور اتفاقی باید آن را ببندید، می توانید دوباره آن را باز کنید و به همان نقطه ای که متوقف شده اید برگردید. با این حال، باید قبل از بستن WMS پروژه WMS خود را ذخیره کنید تا تغییرات ایجاد شده در ویزارد را در پروژه WMS خود ذخیره کنید.


نکته دیگر این است که نیازی نیست تمام مراحل را به ترتیب انجام دهید. برخی از مراحل را می توان خارج از سفارش انجام داد. به عنوان مثال ممکن است بخواهید مدلی را که استفاده می کنید قبل از انجام مراحل قبلی تنظیم کنید. یا بیشتر اوقات، ممکن است مراحل قبلی خارج از ویزارد را تمام کرده باشید، به شما اجازه می دهد تا به مراحل بعدی بروید. با این اوصاف، برخی از مراحل وجود دارد که تا زمانی که مرحله قبلی انجام نشده باشد، کار نمی کنند.


همچنین توجه داشته باشید که همیشه می توانید به مراحل قبلی برگردید. توجه داشته باشید که هنگام انجام این کار ممکن است برخی از مراحل بعدی دوباره انجام شود.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools