مدیریت موثر آب می تواند از سلامت عمومی محافظت کند :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




مدیریت موثر آب می تواند از سلامت عمومی محافظت کند


Covid-19 ما را به ارتباطات نزدیک بین محیط زیست، اقدامات انسانی و بهداشت عمومی یادآوری کرده است، که غالباً مورد غفلت واقع شده اند. در آغاز کار من در دهه 1970، دیدن تأثیرات بیماری میناماتا، که ناشی از مسمومیت با جیوه است، تأثیر زیادی بر من گذاشت. این تصمیم من را برای تمرکز بر مهندسی محیط زیست به عنوان راهی برای بهبود سلامت عمومی تحریک کرد. اولین روز زمین، ایجاد آژانس حفاظت از محیط زیست در ایالات متحده و اصلاحیه های قانون آب پاک همه لحظاتی هستند که من را بسیار الهام بخشید.


در حالی که در دانشگاه کلمسون بودم، با جان اندروز، استاد مهندسی محیط زیست، عضو فعال IWA و سردبیر اصلی تحقیقات آب که من را با IWA آشنا کرد، آشنا شدم. از آن زمان، من مصمم هستم که به عنوان یک مهندس، پژوهشگر و مربی محیط زیست تأثیر مثبتی داشته باشم، که این به لطف پشتیبانی IWA امکان پذیر شده است.


بزرگترین موفقیت من بهبود مدیریت فاضلاب برای شهرداریها و صنایع به صرفه ترین روش بوده است. کار من در مورد هوادهی و همکاری با تولیدکنندگان، شهرداری ها، صنایع و کمیته استاندارد انتقال اکسیژن ASCE باعث بهبود کارایی هوادهی شده است. این منجر به کاهش مصرف انرژی در تصفیه خانه ها تا 50٪ می شود، بنابراین تأثیرات زیست محیطی آنها نیز کاهش می یابد. در سال های اخیر من به آژانس های تصفیه اثبات کرده ام که عملکرد در زمان ماندگاری بیشتر مواد جامد، حتی در صورت عدم نیاز به نیتریفیکاسیون، دارای مزایای اقتصادی و درمانی، از جمله بهره وری انرژی، ردیابی حذف آلی و راندمان فیلتراسیون است. من اکنون روی مقاومت آنتی بیوتیکی در تصفیه خانه ها تمرکز کرده و می فهمم که چگونه آن را کاهش یا از بین ببرم.


من معتقدم که بخش آب می تواند نقش مهمی در مبارزه با بیماری همه گیر داشته باشد، به عنوان مثال از فناوری هایی که به ما امکان می دهند COVID-19 را در فاضلاب ردیابی کنیم. ردیابی اطلاعات مربوط به COVID-19 در فاضلاب به ما نشان داده است که چگونه می توان عفونت ها را تشخیص داد و بهتر مدیریت کرد. از این نظر، می توان COVID-19 را فرصتی برای استفاده و توسعه ابزارهای مهم برای محافظت از سلامت عمومی دانست. سمیناری با عنوان "از MLVSS به زیست شناسی مولکولی" توسط پروفسور جنکینز از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی نشان داد که چگونه پیشرفت در زیست شناسی مولکولی می تواند مفاهیم و ابزارهای جدیدی را برای محافظت از آب به ارمغان بیاورد. این فناوری جدید باید به مدیریت و کاهش تأثیرات منفی همه گیرهای آینده نیز کمک کند.


در 10 سال آینده انتظار دارم تحقیق، مشاوره و تدریس را ادامه دهم. امیدوارم که کار من همچنان در صنعت نقش محوری داشته باشد و امیدوارم که به همکاری با آژانس های تصفیه برای بهبود مدیریت فاضلاب ادامه دهم. من به عنوان یک همکار برجسته IWA، می خواهم با دولت ها همکاری کنم تا از کیفیت بهتر آب، به ویژه در کشورهای در حال توسعه حمایت کنم. هدف من این است که مدیریت موثر آب می تواند به طور فزاینده به عنوان راهی برای بهبود و محافظت از بهداشت عمومی دیده شود.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools