رگبار باران و باد شدید در ۲۲ استان کشور :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




رگبار باران و باد شدید در ۲۲ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران و وزش باد شدید در ۲۲ استان کشور خبر داد.


صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ فروردین) در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قم، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، لرستان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، نیمه غربی اصفهان، شمال بوشهر و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، سمنان و کرمان وقوع رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.


وی با اشاره به اینکه فردا (۲۲ فروردین) بارش در مناطق ذکر شده تشدید می‌شود و در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهیم داشت، تصریح کرد: طی این روز در استان‌های تهران، البرز و غرب سمنان نیز بارش باران دور از انتظار نیست.


ضیاییان ادامه داد: طی روز دوشنبه (۲۳ فروردین) در برخی نقاط استان‌های گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان و طی روز سه‌شنبه (۲۴ فروردین) در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی به‌ویژه فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های واقع در شمال شرق، شرق و مرکز کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.


به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز چهارشنبه (۲۵ فروردین) بارش در بخش‌هایی از یزد، کرمان، فارس، اصفهان، برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور، ارتفاعات البرز، مازندران، گلستان و شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ادامه دارد.


وی با بیان اینکه طی دو روز آینده وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در غرب و جنوب غرب کشور به‌ویژه در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود، گفت: امروز (۲۱ فروردین) با توجه به شمالی شدن جریان هوا، دمای هوا در سواحل دریای خزر بین 6 تا  ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت و دریای خزر و نیمه غربی خلیج فارس طی دو روز آینده مواج است.


ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۲ فروردین) نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری همراه با وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۲۳ فروردین) نیز نیمه ابری، گاهی وزش باد و بارش پراکنده و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools