دانلود و معرفی نرم افزار شبیه سازی Vensim :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دانلود و معرفی نرم افزار شبیه سازی Vensim


Vensim یک نرم افزار شبیه سازی است که توسط Ventana Systems ساخته شده است. این برنامه در درجه اول از قابلیت شبیه سازی مداوم (پویایی سیستم)، با برخی از قابلیت های گسسته و مدل سازی مبتنی بر عامل، پشتیبانی می کند. به صورت تجاری و بصورت رایگان "نسخه یادگیری شخصی" در دسترس است.


امکانات

Vensim یک نرم افزار شبیه سازی قدرت صنعتی برای بهبود عملکرد سیستم های واقعی است. مجموعه ویژگی های غنی Vensim بر کیفیت مدل، اتصال به داده ها، توزیع انعطاف پذیر و الگوریتم های پیشرفته تأکید دارد. تنظیمات برای همه، از دانشجویان گرفته تا افراد حرفه ای در دسترس است.


Vensim برای توسعه، تحلیل و بسته بندی مدلهای بازخورد پویا استفاده می شود. ما تأکید می کنیم:

  • با کیفیت بالا، با سازگاری بعدی و بررسی واقعیت
  • اتصال به داده ها و روش های پیچیده کالیبراسیون
  • خروجی فوری با شبیه سازی مداوم در SyntheSim
  • انتشار مدل انعطاف پذیر
  • تجزیه و تحلیل مدل، از جمله بهینه سازی و شبیه سازی مونت کارلو
Vensim شامل بسیاری از پیشرفت های فنی در صنعت شبیه سازی در صنعت پیشرو است.

بیشتر بخوانید در بروشور Vensim.


بسته Ventity

مجوزهای Vensim Pro و DSS با نگهداری فعلی اکنون شامل اشتراک Ventity می شوند! بیشتر بدانید.


نسخه ها

برای دانلود نسخه های مختلف Vensim به نمودار مقایسه مراجعه کنید.


آخرین نسخه - Vensim 8

Vensim 8 اکنون برای بارگیری آماده است. برای جزئیات بیشتر به اخبار و یادداشت های انتشار مراجعه کنید.


حرفه ای و DSS

بروشور Vensim را بخوانید. Vensim Professional همان چیزی است که برای مدیریت مدل های بزرگ و پیچیده مورد نیاز است. این ردیابی علتی ساختار و رفتار را فراهم می کند، و دارای حساسیت، بهینه سازی و اشتراک آرایه مونت کارلو است. Vensim DSS یک ابزار توسعه رابط برای ایجاد شبیه سازهای مدیریت، عملکردهای خارجی و ماکروها، شبیه سازی های کامپایل شده و موارد دیگر اضافه می کند.


برنامه های سفارشی Vensim (شبیه سازهای پرواز و رابط های دیگر برای مدل ها) را می توان با سازنده Venapp یا در یک زبان برنامه نویسی مانند Visual Basic ،C ،C ++ ،Visual C ++ ،Delphi ،Excel و ابزارهای نوشتن چندرسانه ای یا در Sable توسعه داد.


PLE Plus

Vensim PLE Plus فاصله ای بین PLE ارزان (یا رایگان) و تنظیمات بالاتر دارد. PLE Plus از نظر قیمت کاملاً برجسته است و شامل اتصال داده، نمایش های متعدد، شبیه سازی حساسیت مونت کارلو، شبیه سازی بازی و رابط کاربری مدل جدید (کنترل ورودی و خروجی) است.


PLE

Vensim PLE (نسخه یادگیری شخصی) نرم افزاری است که شما را در مدل سازی دینامیک سیستم شروع می کند و برای استفاده رایگان است و برای استفاده تجاری ارزان است. Vensim PLE برای استفاده در کلاس و یادگیری شخصی پویایی سیستم ایده آل است.


Model Reader

Vensim Model Reader یک نرم افزار رایگان است که به شما امکان می دهد مدل های ساخته شده با Vensim را منتشر کرده و آنها را برای افراد دیگر توزیع کنید. مدل شما و خواننده مدل Vensim را می توانید کپی کرده و به هر کسی که می خواهید منتقل کنید و به افراد امکان دسترسی به مدل شما را بدون نیاز به خرید Vensim می دهید.


Molecules

نرم افزار Molecules برای ساخت مدلهای دینامیکی سیستم از "قطعه" یا مولکول های ساختار پویایی سیستم استفاده می شود. این نرم افزار یک تلاش مشترک بین تعدادی از نویسندگان است.


Ventana Systems UK Ltd. - Sable

Sable که توسط Ventana Systems UK Ltd توسعه یافته است، یک محیط برنامه نویسی است که در ایجاد رابط های برنامه ای برای Vensim، مشابه سازنده Venapp استفاده می شود. Sable دارای تعدادی ویژگی است که آن را منحصر به فرد و مفید می کند. شما می توانید رابط هایی را اجرا کنید که از طریق اینترانت یا اینترنت استفاده می شوند.


تاریخچه Vensim

تاریخچه Vensim اینجا است.


دانلود نرم افزار Vensim 


ورود به بخش آموزش فارسی نرم افزار Vensim












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools