دانلود نسخه 4.8 نرم افزار HEC-HMS :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دانلود نسخه 4.8 نرم افزار HEC-HMS


HEC-HMS توسط مجموعه ارتش ایالات متحده ساخته شده است. با این حال، نرم افزار توسعه یافته در مرکز مهندسی هایدرولوژیک هر زمان که لازم باشد در دسترس عموم قرار می گیرد. استفاده از آن محدودیت ندارد و افراد خارج از مجموعه مهندسان ارتش آمریکا ممکن است از این برنامه بدون هزینه استفاده کنند. HEC به کاربران غیر نظامی کمک یا پشتیبانی کاربر از این نرم افزار نمی دهد. بارگیری این نرم افزار نشان دهنده پذیرش کامل مسئولیت شما در استفاده از این برنامه است. لطفا برای اطلاعات بیشتر به سیاست توزیع مراجعه کنید.


نسخه ویندوز:

بسته نصب Windows شامل HEC-HMS 4.8 است. پس از شروع برنامه، مستندات و نمونه پروژه ها از فهرست راهنما در دسترس هستند. HEC-HMS 4.8 روی ویندوز 10 و 64 بیتی آزمایش شده است.


سیستم عامل مک:

تصویر دیسک حاوی HEC-HMS 4.8 است. پس از شروع برنامه، مستندات و نمونه پروژه ها از فهرست راهنما در دسترس هستند. HEC-HMS 4.8 بر روی macOS Mojave  Catalina و Big Sur آزمایش شده است. با کشیدن برنامه به پوشه Application  HEC-HMS را نصب کنید. ما در حال حاضر از حساب Apple Developer برای امضای دیجیتالی برنامه استفاده نمی کنیم. برای اجرای برنامه به دستورالعمل های اینجا مراجعه کنید.


لینوکس:
بسته راه اندازی لینوکس (قالب gzip تار فشرده) حاوی HEC-HMS 4.8 است. پس از شروع برنامه، مستندات و نمونه پروژه ها از فهرست راهنما در دسترس هستند. HEC-HMS 4.8 بر روی اوبونتو 20.04 LTS آزمایش شده است. یک اسکریپت پوسته برای نصب وابستگی ها در بسته راه اندازی شده است.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools