نمودارهای مانیتور SRH-2D و نمودارهای ساختاری :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




نمودارهای مانیتور SRH-2D و نمودارهای ساختاری


با انتشار SMS 13.1، ما توانایی تولید نمودارهای مانیتور و نمودارهای ساختاری را از راه حل موفقیت آمیز اجرای مدل SRH-2D اضافه کرده ایم. در این پست خلاصه ای از این ویژگی های جدید و توضیح مختصری در مورد نحوه استفاده از آنها ارائه می شود. SMS اکنون توانایی تولید نمودارهای راه حل در مکانهای نظارت یا مکانهای ساختاری را با استفاده از مجموعه داده های راه حل ایجاد شده در طول اجرای مدل دارد. اگر پس از اجرای SRH-2D اصلاحاتی را در پوشش ایجاد کردید، مطمئن شوید که SRH-2D را با پوشش به روز شده دوباره اجرا کنید تا نمودارها با خروجی های SRH-2D مطابقت داشته باشد.


برای هر دو نمودار، آنها در یک گفتگوی SRH-2D Solution Plots نمایش داده می شوند و در هر دو حالت گزینه های مشابهی دارند. این گزینه ها شامل موارد زیر است:

  • شبیه سازی: شامل لیستی از تمام شبیه سازی های موجود است که در هنگام اجرای شبیه سازی، پوشش های مانیتور یا شرایط مرزی در آن گنجانده شده است. انتخاب کنید که کدام راه حل برای طرح استفاده شود.
  • نمودارها: شامل لیستی از مجموعه داده های راه حل موجود از مدل اجرا شده است. مجموعه داده هایی که انتخاب می کنید در طرح نشان داده می شوند.
  • محدوده زمانی را مشخص کنید: محدوده زمانی طرح برای نمایش را مشخص کنید. دامنه ممکن از 0 تا طول کل شبیه سازی خواهد بود.


برای استفاده از نمودارهای مانیتور:

  • اطمینان حاصل کنید که در پوشش مانیتور هستید و یک نقطه یا خط نظارت را انتخاب کنید.
  • برای انتخاب دستور Monitor Points Plot یا Monitor Lines plot راست کلیک کنید.


با این کار گفتگوی SRH-2D Solution Plots باز می شود. توجه داشته باشید، شما باید اطمینان حاصل کنید که پوشش مانیتور در اجرای شبیه سازی قرار گرفته است و فقط یک نقطه یا خط انتخاب شده است.


برای استفاده از نمودارهای سازه:

  • اطمینان حاصل کنید که در پوشش شرایط مرزی هستید و قوس سازه را انتخاب کنید.
  • برای انتخاب دستور Structure Output Plots راست کلیک کنید.


با این کار گفتگوی SRH-2D Solution Plots باز می شود. توجه داشته باشید که شما باید اطمینان حاصل کنید که پوشش شرایط مرزی در اجرای شبیه سازی وجود داشته است و فقط یک قوس سازه حتی برای سازه هایی که به دو قوس نیاز دارند انتخاب شده است.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools