دعا برای باران در کالیفرنیا آمریکا :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دعا برای باران در کالیفرنیا آمریکا

مهندس حرفه ای جف موریش نمی تواند آب و هوا را مهندسی کند - مهم نیست اعضای کلیسای سوزانویل، کالیفرنیا چه می گویند. اما پس از چندین سال خشکسالی، در سال 2015 او گروهی را برای باران دعا کرد، حتی اگر دیگران می گفتند این هیچ فایده ای ندارد. در شبی که در ماه فوریه به آنجا رفتم، حاضران با سر خم و چشمان بسته روی صندلی ها در کنار چهار میز پلاستیکی بلند سفید به هم چسبیده و مربعی را در وسط اتاق جمع کرده بودند. در امتداد یک دیوار یک میز و رایانه و چاپگر نشسته بود و روی دیوار دیگر تخته ای سفید با یک آیه کتاب مقدس مدرسه یکشنبه نیمه پاک شده آویزان بود. موریش با دعا برای دانش مسیح برای نفوذ در روح مردم در حالی که باران خاک را اشباع می کند، شروع کرد: "درست مانند باران و برف، طراوت می بخشد و زندگی می بخشد. حضور شما زندگی را نیز به ارمغان می آورد. … به مردان و زنان کمک کنید تا مسیح را در همه اتفاقات ببینند. به آنها کمک کنید در هر شرایطی شما را ببینند. " در اطراف میز، اعضای گروه با درخواست هایی برای شفای زمین و "بازگرداندن این ملت به کسی که شما را دوست دارد" پاسخ دادند.


صدایی ملایم از خدا خواست که قلبها را در عزاداری و اندوه باز کند و آرامش را به ارمغان آورد. "متشکرم ،" با صدای قوی و عمیق، "که جوانان می آیند تا شما را بخوانند." دعای دیگری از خدا می خواست که مردم را به زانو دربیاورد تا از آنها کمک بخواهند، و اعضای گروه را مجبور کند که پاسخهای دعای خود را به اشتراک بگذارند و جسورانه در حالت انتظار به دنبال کارهایی که انجام می دهد بیرون بروند. معلم بازنشسته سو سامرویل به جیمز 5: 17-18 اشاره کرد: ایلیا، مردی با طبیعت مانند ما، با اشتیاق دعا کرد که باران بیاید و سه سال و شش ماه باران نبارید. سپس دوباره دعا کرد و آسمان باران بارید و زمین میوه داد.


نتایج واقعی چه بود؟ کالیفرنیا در سالهای 2015 و 2016 میانگین بارندگی داشت و سپس در سال 2017 بارش باران را ثبت کرد. هرچند برخی از مناطق کالیفرنیای جنوبی در سال 2018 کمتر از نیمی از متوسط ​​بارندگی سالانه خود را دریافت کردند. امسال کالیفرنیا یکی از خشک ترین ماه های فوریه خود را ثبت کرد و پس از آن مارس مرطوب رخ داد. مایک آلگر، هواشناس، از کانال 2 KTVN، در Reno، Nev.، نزدیکترین مرکز جمعیتی به Susanville، گفت که این نوسانات تعجب آور نیست. برخی دیگر می گویند کالیفرنیا دارای یکی از عجیب ترین آب و هوای ایالات متحده است.


اما یکی از اعضای دعا برای باران، مری دیلیون، قصد دارد تا زمانی که آب دریاچه ایگل، حوضه طبیعی 24000 هکتاری را در 16 مایلی شمال سوزان ویل پر نکند، نماز را ادامه دهد. باب بنگارد دیگر می گوید می خواهد قبل از مرگ او و همسرش گیل، یک قایق بادبانی را در انتهای شمالی دریاچه راه اندازی کند. وقتی گیل می گوید آب به اندازه کافی عمیق نیست، باب پاسخ می دهد: "ما فقط به 2 پا دیگر نیاز داریم."


هشت نفر در 16 مارس و 6 نفر در 23 مارس در دعای باران حضور یافتند: موریش قصد داشت به ملاقات های زیر 10 سال کرونا ادامه دهد. آنها برای سلامتی همسایگان، برای امید و صلح، برای خدا که این آفت را متوقف کند - و برای باران باران دعا کردند.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools