برنامه StreamStats - سامانه یکپارچه سازی منابع آب ایالات متحده :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




برنامه StreamStats - سامانه یکپارچه سازی منابع آب ایالات متحده


StreamStats امکان دسترسی به ابزارهای تحلیلی مکانی را دارد که برای برنامه ریزی و مدیریت منابع آب و برای اهداف مهندسی و طراحی مفید هستند. رابط کاربری مبتنی بر نقشه می تواند برای مشخص سازی مناطق زهکشی، به دست آوردن مشخصات حوضه و تخمین آمار جریان و موارد دیگر استفاده شود. اطلاعات موجود از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است.

برنامه StreamStats

StreamStats یک برنامه وب است که به مجموعه ای از ابزارهای تحلیلی سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) کمک می کند که برای برنامه ریزی و مدیریت منابع آب و برای اهداف مهندسی و طراحی مفید هستند. رابط کاربری مبتنی بر نقشه می تواند برای مشخص کردن مناطق زهکشی برای سایت های منتخب کاربر در جریان ها استفاده شود، و سپس از ویژگی های حوضه و تخمین آمار جریان برای سایت های منتخب در هر کجای این قابلیت استفاده شود. کاربران StreamStats همچنین می توانند مکان ایستگاه های جمع آوری داده های سازمان زمین شناسی ایالات متحده را که به صورت مثلث هایی در نقشه StreamStats نشان داده شده اند، انتخاب کرده و از آمار جریان و سایر اطلاعات برای ایستگاه ها مطلع شوند. انواع آمار جریان که در دسترس هستند از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. انواع ابزارهای اضافی برای کشف اطلاعات در مورد جریان ها و فعالیتهای موجود در آنها موجود است.

StreamStats در نرم افزار مرورگر وب در رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه کار می کند و بهترین استفاده از جدیدترین نسخه های Internet Explorer ،Microsoft Edge ،Chrome یا Firefox است. مرورگر باید اجرای اسکریپت ناهمزمان HTML5 را مجاز کند. برنامه به طور مداوم در حال بهبود و گسترش است. پیوند ActiveNews / Status هشدارهایی درباره پیشرفتهای جدید ارائه می دهد.


 مستندات StreamStats

کاربران قبل از تلاش برای استفاده از برنامه، باید خود را با مستندات StreamStats آشنا کنند. مستندات StreamStats و پیوندهایی به آن شامل:


  • توضیحات کلی در مورد نحوه کار StreamStats
  • تعاریف خصوصیات حوضه و آمار جریان که در خروجی های StreamStats ظاهر می شود
  • توضیحات مربوط به نحوه استفاده از سرویس های وب StreamStats و ابزار پردازنده دسته ای
  • پیوندها به ارائه ها و مقالات عمومی در StreamStats
  • یک برگه اطلاعات USGS که بطور خلاصه برنامه را توصیف می کند
  • راهنمای کاربر StreamStats نسخه 4

با استفاده از دکمه های About و Help در پرچم مشکی بالای نقشه در StreamStats، می توانید به اسناد اضافی دسترسی پیدا کنید. صفحه ای که پس از کلیک بر روی دکمه About ظاهر می شود شامل سه زبانه است. برگه About Project شرح مختصری از StreamStats را ارائه می دهد. برگه اطلاعات دولت / منطقه ای (1) توضیحی در مورد آمار جریان ارائه می دهد که می توان با استفاده از معادلات رگرسیون برای ایالتی که کاربر انتخاب کرده است، تخمین زد (2) نقل قول برای گزارش هایی که شامل معادلات، (3) یادداشت است. و هشدارهای خاص برای استفاده از StreamStats برای آن ایالت، (4) پیوندی به اطلاعات در مورد داده های جغرافیایی مورد استفاده برای اجرای دولت، و (5) اطلاعات در مورد آژانس هایی که با USGS برای اجرای برنامه همکاری کرده اند. تب اخبار دسترسی به لیستی از یادداشت ها را نشان می دهد که تغییرات اخیر و قدیمی در StreamStats را شرح می دهد. دکمه راهنما در رابط کاربری امکان دسترسی به دفترچه راهنما کاربران، لیستی از سوالات و پاسخ های متداول را می دهد و شکلی که کاربران می توانند برای درخواست پشتیبانی یا ارسال نظر به تیم توسعه StreamStats را پر کنند.


سلب مسئولیت:


سلب مسئولیت داده USGS:

مگر در مواردی که بیان شده باشد، کلیه داده ها، ابرداده ها و مواد مرتبط در نظر گرفته می شوند تا استانداردهای کیفیت را نسبت به هدفی که برای آن جمع آوری شده است، برآورده سازند. اگرچه این داده ها و ابرداده های مربوطه برای صحت و کامل بودن مورد بررسی قرار گرفته و برای انتشار توسط سازمان زمین شناسی ایالات متحده (USGS) تأیید شده است، هیچ ضمانتی بیان نشده یا ضمنی در رابطه با نمایش یا ابزار استفاده از داده ها برای اهداف دیگر و همچنین در تمام سیستم های رایانه ای ارائه نشده است. و نه عمل توزیع هیچ گونه ضمانتی را تشکیل نمی دهد.


سلب مسئولیت نرم افزار USGS:

این نرم افزار برای انتشار توسط سازمان زمین شناسی ایالات متحده (USGS) تأیید شده است. اگرچه این نرم افزار در معرض بررسی دقیق قرار گرفته است، USGS حق دارد این نرم افزار را طبق نیاز به دنبال تجزیه و تحلیل بیشتر به روز کند. هیچ ضمانتی، بیان یا ضمنی، توسط USGS یا دولت ایالات متحده در مورد عملکرد نرم افزار و مطالب مرتبط ارائه نشده است، و همچنین واقعیت انتشار هیچ ضمانتی از این دست نخواهد بود. علاوه بر این، این نرم افزار آزاد شده است به شرطی که هر گونه خسارت ناشی از استفاده مجاز یا غیرمجاز آن، هیچ مسئولیتی در برابر USGS و دولت ایالات متحده نباشد.


نام محصول USGS سلب مسئولیت:

هرگونه استفاده از نام های تجاری، بنگاه یا محصولات فقط برای اهداف توصیفی است و دلالت بر تایید دولت ایالات متحده نمی باشد.


دیگر ابزار:


ابزار پردازنده StreamStats Batch

این ابزار shapefiles را تولید می کند که حاوی حوضه های مشخص شده، ویژگی های حوضه و آمار جریان برای چندین سایت است که بلافاصله توسط کاربران درخواست می شود. قبل از استفاده از این ابزار، نقاط مورد علاقه احتمالاً در GIS ویرایش می شوند تا همگام با شبکه جریان استفاده شده توسط StreamStats برای تعریف و در یک shapefile ذخیره شوند.


خدمات وب StreamStats

برنامه StreamStats از خدمات وب داده ای که برای آن ایجاد شده اند استفاده می کند. هنگام استفاده، برنامه تعامل بین کاربر و خدمات را کنترل می کند. با این حال، با استفاده از API سرویس StreamStats که در اینجا مستند شده یا توسط یک برنامه مشتری سفارشی با استفاده از پروتکل های HTTP، مصرف می شود، می توانید مستقیماً به خدمات وب دسترسی پیدا کنید.


برای ورود به سامانه کلیک کنید












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools