سد زاینده رود تنها 28 درصد آب دارد :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




سد زاینده رود تنها 28 درصد آب دارد

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون 28 درصد از حجم ذخیره آب زاینده‌رود پر بوده و مابقی خالی است و نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش داشته است. "حسن ساسانی"، افزود: حجم ذخیره آب سد زاینده‌رود در حال حاضر 397 میلیون متر مکعب است، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته حجم ذخیره آب پشت سد 575 میلیون متر مکعب بوده است.

وی ادامه داد: میزان بارش‌ها از اول سال آبی تاکنون 810 میلی‌متر بوده و این مقدار در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و 127 میلی‌متر و در متوسط بلند مدت یک هزار و 335 میلی‌متر بوده است.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: بارش‌ها نسبت به سال گذشته کاهش 28 درصدی و در متوسط بلندمدت کاهش 39 درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی سازمان هواشناسی بارش‌های اردیبهشت‌ ماه نزدیک به حد نرمال است، اما جبران کننده کسری ذخیره آب ناشی از نبود بارش‌های زمستان گذشته و فروردین‌ماه امسال نخواهد بود و صرفه‌جویی در همه بخش‌ها از جمله شرب، بهداشت و صنعت ضروری است.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools