ویژگی های جدید در WMS 11.1 :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




ویژگی های جدید در WMS 11.1


Aquaveo از انتشار سیستم مدل سازی Watershed 11.1 Beta خبر می دهد. با این نسخه، WMS حاوی تغییرات و بهبودهایی در برخی از ویژگی ها است. اگر قبلاً WMS 11.1 beta را بارگیری کرده اید، ممکن است قبلاً متوجه برخی تغییرات شده باشید. ما می خواهیم نمونه ای از برخی از قابلیت های جدیدی را که انتظار دارید در WMS 11.1 پیدا کنید برجسته می کنیم.


ماژول GIS

بسیاری از قابلیت های ماژول GIS برای عملکرد سریع تر ساخته شده است. این شامل انجام محاسبات پارامترهای GIS به طور مستقیم از پرونده های شکل، انجام فرم شکل برای مشخص کردن تبدیل شی و نمایش پرونده های بزرگ شطرنجی است. همچنین با اضافه کردن ماژول GIS، از طریق ویژگی جدید نقشه های آنلاین، سرویس های نقشه کاشی Google مبتنی بر وب نیز اضافه شده اند که می توانند به عنوان نقشه های پس زمینه نمایش داده شوند. همچنین در لیست بسیاری از منابع بالقوه آنلاین که می توانند به عنوان منابع داده برای نقشه های آنلاین استفاده شوند، پیشرفت هایی صورت گرفته است. همچنین تغییراتی در نمایشگر و عملکردهای مختلف تصاویر و پرونده های شطرنجی ایجاد شده است.


GSSHA

قابلیت های اجرای مدل GSSHA در این نسخه جدید گسترش یافته است. این موارد شامل توانایی مشاهده چندین هیدروگراف سناریو در یک راه حل GSSHA و قابلیت اضافه شده برای اجرای کالیبراسیون بر روی پارامترهای معادله ریچارد در GSSHA است.


ماژول داده نقشه

در مورد ماژول Map Data گزینه های بیشتری نیز تمدید شده است. ابزار جدید Extract Features به کاربران این امکان را می دهد تا داده های شطرنجی را مستقیماً به خطوط مرکزی و خط الراس / مرکز خاکریز تبدیل کنند. علاوه بر ابزارهای جدید، ابزار Map flood گزینه ای را برای استفاده از شکل های محلی اضافه کرده است که می تواند در صورت عدم دسترسی به داده های سرویس وب مورد استفاده قرار گیرد، جایی که می توان از این قالب ها برای Base Flood Elevations و چند ضلعی های مرز دشت سیل استفاده کرد.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools